Drapowana szara spódniczka - ootd


Przede mną jeszcze jeden egzamin i w końcu wakacje. Kolejny rok studiów zleciał nie wiadomo kiedy. Jeszcze nie dociera do mnie fakt, że w kolejnym semestrze będę bronić tytułu inżyniera. Póki co trzeba jakoś sensownie wykorzystać wolne dwa lub trzy miesiące. Postaram się aby przez ten czas pojawiło się wiele nowych wpisów. Dziś kolejny codzienny outfit. Ostatnio pogoda wydaje się być bardziej marcowa niż wakacyjna. Dlatego też, nadal nie rozstaję się z ramoneską. Do tego założyłam białą koszulę i szarą drapowaną spódniczkę. Aby nie było zbyt elegancko, postawiłam na czarne trampki Converse, które jak już kiedyś wspominałam, moim zdaniem pasują do wszystkiego. 

Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie: TUTAJ




ramoneska TUTAJ
koszula TUTAJ
spódniczka h&m
okulary h&m
torebka mango

Etykiety: