Spodnie z przetarciami - do czego nosić? a także profesjonalizm sklepów internetowych


Od dawna przestałam już buszować w second handach, bo zwyczajnie jakoś nie jest mi po drodze. Natomiast z racji tego, że spędzam dużo czasu w internecie nie trudno zgadnąć, że od czasu do czasu zaglądam do sklepów online, gdzie oferowane są ubrania z "drugiej ręki". Niemniej jednak nigdy nie udało mi się nic fajnego upolować. Pamiętam nawet, że kiedyś dosyć popularny wtedy second hand zaproponował mi współpracę, a po wybraniu przeze mnie rzeczy, nawet nie raczyli odpisać. Choć było tam naprawdę sporo fajnych rzeczy, to dziś nawet nie wiem czy sklep nadal istnieje. Po tamtym incydencie jakoś nie miałam ochoty już tam zaglądać, ponieważ brak im jednak poważnego podejścia do drugiej osoby. Totalnym przeciwieństwem okazał się być second hand online - szafraj. Wcześniej nie znałam tego sklepu, ale już nawet pomijając ubrania na stronie, przynajmniej ta obsługa sklepu wykazała profesjonalizm. Kontakt był świetny, a wybrana przeze mnie rzecz była u mnie dwa dni od zamówienia, więc jestem mile zaskoczona. Chętnych oczywiście zapraszam do zaglądania do sklepu - TU. Jak to ja, czyli mega oryginalna osoba, postanowiłam wybrać coś czarnego, tak, bo w końcu mało mam ubrań w tym kolorze. Ech... Przynajmniej spodnie z przetarciami nie wydają się być aż tak oczywiste, choć patrząc na 90% dziewczyn na mieście to nie wiem. No cóż, moje bycie oryginalnym znowu nie wypaliło, więc pokazuje mój "zwyklaczek". 




sweter szafraj
spodnie diverse
pasek h&m
okulary no name

Etykiety: