Seria TANIE A DOBRE czyli świetny rozświetlacz za grosze


Serię postów o tanich i dobrych kosmetykach postanowiłam nazwać "TANIE A DOBRE". Jak mogliście przeczytać w poprzednim wpisie TU lubię poszukiwać tanich i świetnie sprawdzających się kosmetyków, dlatego chętnie będę Wam o nich opowiadać. Moim zdaniem nie warto jest przeznaczać dużej sumy pieniędzy na kosmetyki, zresztą ja w ogóle nie lubię dużo wydawać. Wiele razy przekonałam się o tym, że drogie nie znaczy dobre, tyczy się to także ubrań. 
Dziś mam dla Was moje kolejne odkrycie, które jest dobrą alternatywą dla ostatnio bardzo dobrze znanego rozświetlacza Mary Lou Manizer z The Balm. Każdy, kto choć trochę interesuje się kosmetykami na pewno wie o czym konkretnie mowa. O tym tańszym odpowiedniku dowiedziałam się z kanału Ewy z Red Lipstick Monster, swoją drogą uwielbiam jej filmiki. A chodzi tutaj o rozświetlacz z Lovely Gold Highlighter. Niewielka ilość produktu wystarczy aby skóra była pięknie rozświetlona. Dziewczyny, które wolą zimniejsze kolory, mogą wybrać wersję Silver. Najważniejsze jest to, że produkt kosztuje niecałe 10zł. Zdecydowanie polecam!

Poprzedni wpis z tej serii: TUTAJ






Etykiety: , ,