SPRING BREAK 2015 POZNAŃ #2 - ootd


Podczas naszej wycieczki do Poznania pogoda na szczęście dopisywała. Dzisiaj pokażę Wam strój z drugiego dnia pobytu. Podstawą do pieszych wędrówek po mieście są oczywiście wygodne buty. Moimi najwygodniejszymi są adidasy zx flux. Może ktoś wie dlaczego ludzie w Poznaniu ciągle im się przyglądali? Wiem, że dużo osób je posiada, przekonałam się o tym dopiero na koncercie, gdy sześć osób stojących obok mnie miało te same buty. Zresztą tak samo wygląda sprawa z butami new balance czy nike. Wracając jednak do mojego stroju. Na wierzch wybrałam mój ulubiony długi sweter, t-shirt w paski i woskowane spodnie. Nic odkrywczego, jak zawsze. Zostawiam Was ze zdjęciami, a ja zaczynam już mój długi weekend i wybieram się na siłownię. 

Za kilka dni wygasa moja ankieta dotycząca bloga, wiec zapraszam do wypełnienia:  ANKIETA

Bądź na bieżąco ze mną na instagramie: INSTAGRAM






sweter h&m
t-shirt pull&bear
spodnie no name
torebka oasap
pasek h&m
pierścionki h&m
buty adidas zx flux

Etykiety: , ,