Jak czyścić trampki CONVERSE? Czy Conversy można prać w pralce?


Z racji tego, że zbliża się wiosna, a co za tym idzie, zmiana obuwia na lżejsze. Jak dla mnie, wybór jest oczywisty - trampki Conversy. Od kilku lat jestem w nich zakochana i moim zdaniem pasują do wszystkiego. Miałam cztery pary i planuję kupić kolejne! 

trampki, converse, conversy, jak czyscic trampki, jak czyscic converse, jak prac trampki

Wiele z Wa zastanawia się czy wybrać biały kolor trampek Converse, czy faktycznie tak szybko się brudzą? W moim przypadku, odpowiedź brzmi - nie. Białe Conversy są moimi pierwszymi i mam je od ok. 4 lat. Ich stan możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej. Były prane ok. 3 razy. Oczywiście nie noszę ich codziennie i tylko wtedy gdy jest sucho.

trampki, converse, conversy, jak czyscic trampki, jak czyscic converse, jak prac trampki

Teraz pytanie, jak prać trampki Converse? Czy Conversy można prać w pralce?
Ja od zawsze piorę je w pralce, w poszewce, aby nie obijały się podczas prania. Wybieram temperaturę 30 stopni. Nigdy nic się nie stało i były jak nowe. Jeśli macie oryginalne trampki to na pewno nic się nie stanie.
Uwaga! Nie polecam prania kilku par na raz, mogą czasem trochę zafarbować.

.

Etykiety: