Seria TANIE A DOBRE czyli zamiennik palety cieni Naked 2 - REVOLUTION ICONIC 2


Ostatnio zaczęłam bardziej interesować się kosmetykami, a zwłaszcza szukaniem dobrych zamienników dla tych znanych i dobrych firm. Nie każdego w końcu stać na kupno palety cieni za 150zł czy więcej (biedni studenci wiedzą o czym mowa, haha). Dzisiejsza notka jest poświęcona dobremu zamiennikowi słynnej palety Naked 2 czyli Revolution Iconic 2. Nigdy jakoś nie lubiłam malować się cieniami, wydawało mi się to takie przesadzone(?). Nie czułam się w tym po prostu dobrze. W końcu zaczął mi jednak doskwierać problem małych oczu, nie podkreślonych. Przy krótkich rzęsach i opadającej powiece jest niestety takie wrażenie. Zaczęłam więc szukać odpowiedniej, neutralnej palety cieni. W kolorach czuję się jak pajac, dosłownie.  Przeszukałam YouTube i blogi kosmetyczne i trafiłam na Iconic 2. Paletka zawiera cienie matowe jak i perłowe, co bardzo mi odpowiada. Dodatkowo cena jest zachęcająca, bo jest to niecałe 20zł. Myślę, że dla początkującej osoby, ta paleta jest idealna.
Jeśli chcecie to mogę częściej dodawać wpisy o dobrych zamiennikach, które sama używam i lubię. Dajcie znać w komentarzach.







Etykiety: , ,