Moje ulubione aplikacje na Androida


Dzisiejszy post poświęciłam na podzielenie się z Wami spisem kilku aplikacji na Androida z których najczęściej korzystam. Na pomysł tematu tego wpisu wpadłam dziś spontanicznie podczas  mojego ubolewania nad  moją absencją na blogu i jednoczesnym zajadaniu świątecznego piernika. Aplikacje, które Wam pokażę nie są jakieś super, hiper, ekstra odjazdowe ale dla mnie są one bardzo przydatne, więc może ktoś z nich również skorzysta. Bardzo chętnie poczytam o Waszych ulubionych aplikacjach, więc piszcie w komentarzach!





1. Vinted - Jedna z moich ulubionych stron internetowych. Sprzedaję lub kupuję tam ubrania, ale ostatnio najwięcej czasu spędzam na czytaniu forum. Aby mieć ciągły kontakt z kupującymi/sprzedającymi muszę mieć tę aplikację w zasięgu ręki.



2. TimeTable (Plan Lekcji) - Bardzo przydatna aplikacja dla uczniów i studentów. Program jest  dobrze rozwinięty, co daje możliwość szybkiego sprawdzenia swoich zajęć w danym dniu z dodatkowym podziałem na tygodnie (parzysty, nieparzysty), a także z podziałem na laboratoria, ćwiczenia, wykład itp. Aplikacja pozwala także na dodanie kilku planów naraz oraz wpisywanie swoich ocen. 


3. Candy Crush Soda - Kultowa gra, polegająca na układaniu tego samego rodzaju elementów obok siebie, aby te znikły z planszy. Ściągnęłam tę grę przypadkiem i bardzo się wciągnęłam. 


4. EZ Weather - To nic innego jak pogoda na dany dzień. Wiem, że to nic odkrywczego, ale zamiast szukać w google pogody, mam taką aplikację zawsze pod ręką. Automatycznie się aktualizuje dla danego miasta. Przydatna, zwłaszcza jeśli chcę zaplanować zdjęcia na dany dzień lub wyjazd.


5. Candy Camera - Coś dla fanów selfie. Aplikacja pozwala na robienie i edytowanie zdjęć. Jest dużo możliwości obróbki, więc można się troszkę pobawić, 


Etykiety: